DDG - Hold Up (Official Video) ft. Queen Naija

Share
HTML-code

Comments • 25 175

  • Minnie Santos
    Minnie Santos  3 hours back

    Love this song 😍

    • pyt_Mya
      pyt_Mya  19 hours back

      • DLX TM
        DLX TM  23 hours back

        They bumped

        • Birxz Is Og
          Birxz Is Og  1 days back

          Out of a billion people atleats sombody gotta like this

          • Cherish Bailey
            Cherish Bailey  1 days back

            Your girlfriend is gay because she got to boyfriend and she has to have one not two just see. Cuz I'm not no help because I only got one boyfriend

          • Michele Black
            Michele Black  1 days back

            Love you and I love 100

            • Laiina
              Laiina  1 days back

              [Intro: DDG]
Yeah
Woah
Woah, woah, woah, woah, woah, woah, woah
Take a step back with that smoke
Actin' like somehow you grown
Bitch, you ain't grown, bitch, you ain't grown
You fell in love with your vices
All that I showed you was kindness
Rather be on one than honest, honest, yeah

[Pre-Chorus: Queen Naija]
Why you looking at me sideways?
Say you in a different head space
Why you rubbing me the wrong way?
It's a little too late, woah, woah, woah, hold up

[Chorus: Queen Naija & DDG]
Right before you call me, hold up
Right before you text me, hold up
Right before you hit me, put the pause on it, hit the brake on it
Woah, woah, hold up
Right before you call me, hold up
Right before you text me, hold up
Right before you hit me, put the pause on it, hit the brake on it
Woah, woah, hold up
Ooh, ooh, ooh (Yeah, hold up, hold up)
Ooh, ooh, ooh (Yeah)

              [Verse 1: Queen Naija]
Bet you wish you didn't mess up (Bet you wish you didn't)
Come back when I'm on my come-up (Like I'm gonna let you hit it)
You ain't gonna hit this, oh-na-na
Oh na-na, oh na-na
Who do you think you are?
You're the same as you were when you walked out the door
It don't work anymore on me

[Verse 2: DDG]
I think it's really your pride
You not expressing what you feel inside
Girl, I don't know what you're trying to hide
You said that you loved me, that shit was a lie
You wanna show me that you're independent
You're good on your own, okay baby, I get it
I'm stressing you out and that's not my intention
Your new nigga gon' have to wait 'til I'm finished (Yeah)

[Pre-Chorus: Queen Naija]
Why you looking at me sideways?
Say you in a different head space
Why you rubbing me the wrong way?
It's a little too late, woah, woah, woah, hold up

[Chorus: Queen Naija]
Right before you call me, hold up
Right before you text me, hold up
Right before you hit me, put the pause on it, hit the brake on it
Woah, woah, hold up
Right before you call me, hold up
Right before you text me, hold up
Right before you hit me, put the pause on it, hit the brake on it
Woah, woah, hold up

              [Verse 3: DDG]
You say you don't want me but I know you cappin'
This shit overlapping, it already happened
Break up for the moment, I know where it's going
A rip in our bond but we already sewing
We get back together, we rougher than ever
But we are still young and I know it get better
Ain't trying to be freaky but who make you wetter?
That thing make me stay home like I'm on a tether

[Outro: DDG]
Woah
Woah, woah, woah, woah, woah, woah, woah
Take a step back with that smoke
Actin' like somehow you grown
Bitch, you ain't grown, bitch, you ain't grown
You fell in love with your vices
All that I showed you was kindness
Rather be on one than honest, honest, yeah

              • Earnestine Moses
                Earnestine Moses  2 days back

                Queen naija you go Girl

                • Earl Cabbel
                  Earl Cabbel  2 days back

                  Very nice!!

                  • Kayem Tayeng
                    Kayem Tayeng  2 days back

                    Ey Yo DDG..collab with me I give u some fire bruh.
                    Spitting..

                    • Mia Parkeece
                      Mia Parkeece  3 days back

                      nice 💯

                      • Leticia Lopez
                        Leticia Lopez  3 days back

                        Why the f*** they together if they just gonna cheat wtf and why they together if they don’t like each other

                        • quandarius Moten
                          quandarius Moten  3 days back

                          Goooooooooooooo queen 👑 👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

                          • X_D GAMER
                            X_D GAMER  3 days back

                            Who still vibes This in november 🤪
                            👇🏾

                            • bb Bloodsaw
                              bb Bloodsaw  3 days back

                              Who still bumping this in November

                              • KeelowBeatz
                                KeelowBeatz  3 days back

                                Ddg songwriting skills very elementary.

                                • Dallas Monroe
                                  Dallas Monroe  3 days back

                                  I'm sorry but they sorry. I have no earthly idea who they are. Are they famous because of YouTube? Who is ddg? Is that a name?

                                  • luciana betham
                                    luciana betham  3 days back

                                    OMG I luv her attiude in this song!!

                                    • A1 Anth
                                      A1 Anth  4 days back

                                      This is ass.

                                      • validmariaa
                                        validmariaa  4 days back

                                        I can’t believe I just found out this song exist, it just became my favorite song 😩

                                        • Laurel Iloani
                                          Laurel Iloani  4 days back

                                          I am back here again..
                                          Thanks Queen niaja and DDG.

                                          • Tocrarion Tucker
                                            Tocrarion Tucker  4 days back

                                            He doing this sing with angry# that's why it's a hit

                                            • I’ll Go home
                                              I’ll Go home  4 days back

                                              When he say “Your new nigga gon have to wait till I’m finished” 😩😭

                                              • Simphiwe Freeman Mhlongo

                                                I love your music man and your album is dope. Keep it up.

                                                • Amanda Rhuebottm
                                                  Amanda Rhuebottm  4 days back

                                                  Whoa that fat ugly girl singing

                                                  • Amanda Rhuebottm
                                                    Amanda Rhuebottm  4 days back

                                                    I dont get it. Are u a artist or a youtuber? U can't be an artist no way!!

                                                  • Erica Pilago
                                                    Erica Pilago  5 days back

                                                    I CAN'T STOP SINGING THIS❤🧡💛💚💙💜

                                                    • Nandee K
                                                      Nandee K  5 days back

                                                      OMG
                                                      I LOVE IT

                                                      • Tami Rox
                                                        Tami Rox  5 days back

                                                        Who else subscribed to his channel, just so that it’s easier to find this song?? Haha

                                                        • Ana Vasquez
                                                          Ana Vasquez  5 days back

                                                          Dude dont call yo ex a b*@** but i like the song

                                                          • dont subscribe if you do ill find you

                                                            DDG: “ Your new nigga gonna wait till I’m finished”
                                                            Clearance:🤨
                                                            😂 LOL 😂

                                                            • Stuart Sumpter
                                                              Stuart Sumpter  5 days back

                                                              This should’ve had more views

                                                              • LovelyHealthySpirit
                                                                LovelyHealthySpirit  5 days back

                                                                This should have more views...Queen supporters where yal to help?! ♥️

                                                                • Ja'lia.
                                                                  Ja'lia.  5 days back

                                                                  She looks good with her hair flat

                                                                  • EASPORTS Rr3
                                                                    EASPORTS Rr3  5 days back

                                                                    Lol, girl stop commitin adultery

                                                                    • OFFICIAL BANDO2x
                                                                      OFFICIAL BANDO2x  5 days back

                                                                      DDG hit up Chris sails to get to know his feelings for queen. So he can rap about em 😂

                                                                      DDG 👻WRITER: Chris Sails 😂😂

                                                                      • IEnv9_De'Andre
                                                                        IEnv9_De'Andre  5 days back

                                                                        Who in November listening to this❤💞

                                                                        • James William
                                                                          James William  5 days back

                                                                          Hold up !

                                                                          • Queen T
                                                                            Queen T  5 days back

                                                                            Spit that!! Bitch you aint grown!

                                                                            • Fresh & Sassy Plant-Based Living

                                                                              DAMN! WHAT'S THAT SMELL! Oh, never mind. Queen just set the studio on FIYA with this song......please.......proceed!

                                                                              • T F
                                                                                T F  6 days back

                                                                                What the hell does Queen have on in the first scene???? It's doesn't match her nails..... Clar did not need to be in that vid.. His role was whack! DDG, you should of had them paint in some edges on Kennedy like they did yours.. I'm DEAD!!!!!!!!! But wait, you do like her forehead???

                                                                                • Little Lazy Girl
                                                                                  Little Lazy Girl  6 days back

                                                                                  Ayeee!! I'm feeling this!💕

                                                                                  • Issraa Issraa
                                                                                    Issraa Issraa  6 days back

                                                                                    november 2019
                                                                                    WHO HERE

                                                                                    • Rahila Hussein
                                                                                      Rahila Hussein  6 days back

                                                                                      Woah woah woahhhhhh

                                                                                      • Mckayla upchurch
                                                                                        Mckayla upchurch  7 days back

                                                                                        Love you big brother

                                                                                        • Mckayla upchurch
                                                                                          Mckayla upchurch  7 days back

                                                                                          Miss you big sister 😘😘 😘

                                                                                          • Big.jazzyy
                                                                                            Big.jazzyy  7 days back

                                                                                            Am i the only one who never ever heard of this song like wtf

                                                                                          • Leon Bruton
                                                                                            Leon Bruton  1 weeks back

                                                                                            2020